Sunday, January 10, 2010

Crush

要喜欢上一个人,真的很难,那种CRUSH真的不容易产生。我想让自己喜欢上一个人,可是,往往没有这种缘分。朋友叫我出去clubbing看看,肯定会遇到很多不同的男生。拜托,clubbing的,又怎可能会是认真的呢?那种地方怎可能找到好男人呢?

我刚才发现,其实自己不被男人喜欢,是因为我的性格不被他们喜欢。我没有男生所喜欢的特征,那种感觉。在他们面前,我就像个‘男人’feel,他们或许感到我很好相处,可是,喜欢的感觉嘛,一点都没有。

Derrick 问我有没有试过相亲,没有。我老妈子不是这种人,她还说,不要以为结婚好,很多shit会接踵而来。我相信,因为就单单自己的expenses已经是一个负担了,我想象不到有了孩子,是何等幸苦啊。

5 comments:

SoNg $0nG said...

I'm with you on this! I always think, guys who go clubbing on a regular basis won't be serious to you for long.. although there's some good examples, my frens are getting married, they used to be regular clubber..

and what your mom said might be true also.. looking at my parents.. haiz... and when you have kids, the burden just will add n add towards it~

Sam Ng said...

I thought u wont have time to read my blog, cuz it seems so long time ago already you never leave a comment.

Anyway back to the topic, yes, that's the main reason always reminds me, DONT DATE WITH CLUBBER or DONT MARRY IF THE GUY NOT ENOUGH MONEY.

SoNg $0nG said...

i always got read de, just that most of the time the posting we actually aledi chat about... so i din post ma..LOL~

Sam Ng said...

haha, then from now on, i'll stop on MSN, let u leave comment or email to me bah~!!

kiing said...

其实我觉得不是“没人要”,而是你“要不要”而已。。我是“不要”啊啊哈哈