Wednesday, November 12, 2008

旧情人要结婚

旧情人结婚,新娘不是我,当然我也不想。但是,要我眼睁睁看他比我还早过着幸福快乐的日子,老实说,我真的做不到。刚才和我的high school junior吃饭,听说,这女的是个非常holy的Christian,也在Shah Alam 买了屋子,准备明年结婚,但是,也很有可能闪电结婚。这令我有种这样的想法:每个男人,总是喜欢和魔女纠缠在一起,寻找刺激。可是往往在最后的最后,还是和神之女结婚,忘了和魔女的海誓山盟,还嫌弃魔女的身世。这下真的灵验,Adam和Eve终于在一起了。当那个男人离开时还说,“这辈子,我不希望再看到你。”当时的魔女,真的很伤心。回想起当时的情景,真的历历在目。

不过Maggie说,现在还未结婚,而且,谁又能肯定,结婚之后才发现原来他的老婆是control freak呢?很多时候,我们也不能说谁比谁幸福。我明白,真的。

谢谢你,Maggie。

2 comments:

SoNg $0nG said...

不用客气。。我只是说事实而已。。

dawnThedawn said...

when u told me that time i feel angry and how can he just married like that.....
and when u tell me that the girl is a holy Christian i think is not a good thing for him already......
i sometimes got think that , is he still remember you, happy and sad things that 2 of your had , how he hurt you so much........
will think that how at least let him get some 报应.......

i know how also will affect your mood
but i hope u can overcome it
this may be his suffer time start ......